- Broj dozvole za izvođenje studijskog programa 07.023/612-2-9/11
- Datum dozvole za izvođenje studijskog programa 10.11.2011.
- Broj uvjerenja o početnoj akreditaciji studijskog programa 07.023/612-2-8/11
- Datum uvjerenja o početnoj akreditaciji studijskog programa 17.10.2011.
Nastavni plan zaključno sa 2016/17 godinom:
- Studijski program Poslovno upravljanje – Lista obaveznih i izbornih predmeta (uz dodatak Teorija preduzeća i Organizaciono ponašanje)
Nastavni plan od 2017/18 godine i Odluka Senata UIS-a:
*Napomena: Odluka NNV 1686/17 od 6.7.2017.; Odluka Senata UIS-a 01-C304XXXIV/17 od 11.7.2017.;
Izmjene silabusa:
- Metodologija NIR-a 2155/19 24.10.2019
- Brend menadžment 22.3.2019. / 629/19
- Međunarodni strategijski menadzment 25.11.2021. / 2214/21
Napomena: Silabusi su objavljeni u skladu sa preporukom Komiteta za osiguranje klaviteta UIS-a. Silabuse usvaja NNV fakulteta. Prijave nedostataka možete izvršiti kod prodekana za nastavu ili putem e-pošte urednik@ekofis.ues.rs.ba
Studijski program Poslovno upravljanje sadrži sljedeće smjerove:
- Međunarodno poslovanje preduzeća
- Menadžment
- Marketing
Svrha i ciljevi studijskog programa Poslovno upravljanje
Svrha studijskog programa Poslovno upravljanje je obrazovanje kvalitetnog kadra koji će odgovoriti zahtjevima savremenog doba i privrednog razvoja Republike. S tim u vezi, na osnovu sekundarne analize tržišnih šansi i prostora za zapošljavanje formiran je osnovni cilj studijskog programa obezbjeđivanje naučno istraživačkog, akademskog i praktičnog osposobljavanja studenata za samostalno bavljenje istraživačkim, ekspertskim, konsultantskim i primjenjenim aspektima međunarodnog biznisa, menadžmenta i marketinga. Studenti na taj način stiču kompetencije za obavljanje širokog kruga poslova, kako bi na uspješan način odgovorili izazovima savremenih tržišnih uslova. Glavni cilj postavljen je široko iz razloga što se ovaj studijski program izvodi kroz tri različita usmjerenja i stvara se šansa za profilisanje profesionalne orijentacije ka međunardnom poslovanju, marketingu il i menadžmentu. Ciljevi studijskog programa Poslovno upravljanje su:
- Da pripremi studente za različita ekonomska zanimanja iz oblasti međunarodnog poslovanja, marketing i menadžmenta
- da pripremi studente za primjenu stručnih znanja i vještina u rješavanju kompleksnih poslovnih problema iz oblasti poslovnog upravljanja
- da osposobi studente da kritički razmišljaju i samostalno donose poslovne odluke, ili prijedloge,
- da osposobi studente za analizu poslovnih izazova, šansi i problema iz oblasti marketinga,menadžmenta i međunarnog poslovanja preduzeća
- da pripremi studente za uključivanje u naučno-istraživački rad na institutima i fakultetima
Ishodi učenja/ Kompetencije koje student stiče nakon završetka studijskog programa Poslovno upravljanje
- Znanja
- Razumjeti teorijska i praktična znanja iz oblasti menadžmenta i marketinga na domaćem i međunarodnom nivou
- Povezati stručna znanja, postupke i metode poslovnog upravljanja, te organizacije rada u preduzećima
- Razviti sposobnost primjene teorijskih i praktičnih znanja u uvođenju poslovne strategije
- koristiti analitičke i kvalitativne metode istraživanja tržišta
- Razviti sposobnost pronalaženja novih izvora znanja i njihove primjene u međunarodnom poslovnom upravljanju
- Vještine
- Predložiti primjenjiva rješenja za upravljanje brendom
- Vršiti analiziranje i odabir najpovoljnije strategije ulaska na inostrano tržište
- Pružati savjetodavno-istraživačke usluge pri konsultantskim firmama, domaćim i međunarodnim organizacijama;
- Organizovati istraživanje inostranih tržišta i okruženja
- Predložiti i izraditi marketing planove i promotivne strategije
- Analizirati i kritički procjenjivati organizacionu strukturu preduzeća ili organizacije , te preporučiti rješenja u cilju postizanja efikasnosti
- Preduezimati samostalne preduzetničke poduhvate i voditi menadžerske poslove na različitim poslovnim funkcijama
- Kompetencije
- Pokazuje sistemsko znanje i razumijevanje u području poslovnog upravljanja i upravljanja tržištem
- Može primijeniti svoje znanje, kritičko promišljanje i vještine za rješavanje komplenskig poslovnih problema iz oblasti marketinga i menaddžmenat na domaćem i međunarodnom nivou
- Predložiti nove strateške pristupe u oblasti međunarodnog i izvoznog poslovanja preduzeća na bazi nepotpunih, ili ograničenih informacija iz okruženja
- Posjeduje razvijene komuikacione i interpersonalne vještine za rad sa različitim grupama i vještine rada u timu
- Pokazuje visoku sposobnost za pokretanje inicijative za preduzetničke poduhvate
Specifične kompetencije koje student stiče u yzavisnosti od odabranog smjera su:
- primjeniti stečena znanja za samostalne preduzetničke poduhvate i menadžerske poslove na različitim poslovnim funkcijama,
- pripremiti marketinške planove, kreirati konkurentne politike cijena, kreirati međunarodne promotivne strategije;
- planiranja i organizacije istraživanja inostranih tržišta i okruženja,
- Sposobnost analiziranja i odabira najpovoljnije strategije ulaska na inostrano tržište
- sposobnost pružanja savjetodavno-istraživačkih usluga pri konsultantskim firmama, domaćim i međunarodnim organizacijama;
Nakon završetka drugog ciklusa studija kandidat stiče zvanje:
- MASTER EKONOMIJE (300 ECTS) – Poslovno upravljanje
Ekonomski fakultet Pale