- Број дозволе за извођење студијског програма 07.023/612-2-9/11
- Датум дозволе за извођење студијског програма 10.11.2011.
- Број увјерења о почетној акредитацији студијског програма 07.023/612-2-8/11
- Датум увјерења о почетној акредитацији студијског програма 17.10.2011.
Наставни план закључно са 2016/17 годином:
- Студијски програм Пословно управљање – Листа обавезних и изборних предмета (уз додатак Теорија предузећа и Организационо понашање)
Наставни план од 2017/18 године и Одлука Сената УИС-а:
*Напомена: Одлука ННВ 1686/17 од 6.7.2017.; Одлука Сената УИС-а 01-Ц304XXXИВ/17 од 11.7.2017.;
Измјене силабуса:
- Методологија НИР-а 2155/19 24.10.2019
- Бренд менаџмент 22.3.2019. / 629/19
- Међународни стратегијски менадзмент 25.11.2021. / 2214/21
Напомена: Силабуси су објављени у складу са препоруком Комитета за осигурање клавитета УИС-а. Силабусе усваја ННВ факултета. Пријаве недостатака можете извршити код продекана за наставу или путем е-поште urednik@ekofis.ues.rs.ba
Студијски програм Пословно управљање садржи сљедеће смјерове:
- Међународно пословање предузећа
- Менаџмент
- Маркетинг
Циљ студијског програма:
Циљ студијског програма Пословно управљање је обезбјеђивање научно истраживачког, академског и практичног оспособљавања студената за самостално бављење истраживачким, експертским, консултантским и примјењеним аспектима међународног бизниса, менаџмента и маркетинга. Студенти на тај начин стичу компетенције за обављање широког круга послова, како би на успјешан начин одговорили изазовима савремених тржишних услова
Исходи учења:
Након завршетка другог циклуса студијског програма Пословно управљање студент ће бити у стању да:
- покаже систематично разумјевање и савладавање теоријских и практичних знања из области менаџмента и маркетинга на домаћем и међународном нивоу,
- примјени стечена знања за самосталне предузетничке подухвате и менаџерске послове на различитим пословним функцијама,
- посједује интерперсоналне вјештине и вјештине тимског рада, те показује способности вођења и покретања иницијатива,
- припрема маркетиншке планове, креира и реализује конкурентну политику цијена, креира и усмјерава реализацију међународних промотивних стратегија;
- организује и реализује истраживање иностраних тржишта и окружења, изабере и реализује најповољнију стратегију уласка на инострано тржиште и да посредује у токовима и односима међународног бизниса
Након завршетка другог циклуса студија кандидат стиче звање:
- МАСТЕР ЕКОНОМИЈЕ (300 ЕЦТС) – Пословно управљање
Економски факултет Пале