Image Alt

Економски факултет Пале Универзитета у Источном Сарајеву

  /  Асоцијације   /  СОЕФ - Активности   /  Takmičenje na temu: “Uvođenje novog brenda na tržište BiH“

Takmičenje na temu: “Uvođenje novog brenda na tržište BiH“

Poznati američki profesor Robert Sutton (Stanford School) je jednom prilikom rekao „ Savršenstvo se može postići jedino ukoliko se staro znanje koristi na novi način“. Upravo ova misao nas je potakla na razmišljanje kako naši studenti, koristeci osnovno znanje iz marketinga, mogu postići savršenstvo svojim inovacijama i kreativnošću. Tako se i rodila ideja o takmičenju fakulteta na temu: Uvođenje novog brenda na tržište BiH, pod sloganom „Be dolazi“.

Fakulteti koji učestvuju su:

  1. Univerzitet u Sarajevu, Ekonomski fakultet Sarajevo
  2. Univerzitet u Istočnom Sarajevu, Ekonomski fakultet Pale
  3. International University of Sarajevo (IUS)
  4. International BURCH University Sarajevo
  5. Univerzitet u Travniku, Fakultet za menadžment i poslovnu ekonomiju, odjeljenje Kiseljak

Osnovni zadatak

Studentske grupe bi trebale da kreiraju strateški marketing plan (to znači da nece ići previše u detalje nego samo ponuditi strateške smjernice; operativni marketing plan ima puno detalja i nije realno da ga ikako, a da ne kažemo kvalitetno, urade za ovako kratak period)

Sadržaj tog strateškog marketing plana trebao bi biti:

  • Naslovna stranica (treba imati standardizirane elemente: naziv univerziteta i fakulteta, imena članova grupe, studijski odsjek/grupa, kontakt informacije studenata/mobitel/, datum, mjesto)
  • Sažetak za menadžere, (rezime)
  • Situaciona analiza (analiza kompanije, analiza tržišta, analiza konkurencije)
  • Definisanje strateških marketing ciljeva
  • Definisanje ciljnog segmenta/ciljnih segmenata
  • Definisanje marketing miksa (strateške smjernice za sva četiri elementa)
  • Plan aktivnosti za period kojeg grupa odredi

Kontrola

Smatramo da:

  • Studenti bi radili u grupama i to svaka grupa po max. 3 člana (prijavljivali bi se kao grupe)
  • Nije limitirano koliko se grupa može prijaviti sa jedne viskoškolske ustanove
  • Da svaki fakultet/učesnik ima mentora/asistent sa kojim će se grupe sa tog fakulteta moci konsultovati tokom perioda izrade plana
  • Predati plan treba biti od 5-7 stranica, font Times New Roman, 12
  • Period izrade plana je do 08.05.2014. god
  • Plan se može dostaviti na jednom od BiH lokalnih jezika ili engleskom.
  • Svi studenti se mogu prijaviti na ovo takmičenje, detaljnije informacije o proizvodu se mogu naći na http://www.emsmobile.com ili http://www.bephone.com
  • Komisija za ocjenu pristiglih radova će biti sačinjena od uposlenika EMS-Dubai.
  • Nagradni fond za I, II i III mjesto će biti iznenađenje centralnog događaja koji će se održati 08.05.2014 godine u prostorijama SSC Sarajevo.

Kompaniju, odnosno njihovog predstavnika u Sarajevu, mogu kontaktirati samo asistent/mentor fakulteta.

Budžet za kampanju nije limitiran